Välkomna till odjur.blogg.se!

Du har kommit till en sajt som inte uppskattar pedofiler i samhället oh deras grova/sjuka sätt dem gör det på så tycker jag inte att det förtjänar fängelse, där blir dem ju placerade bland andra pedofiler/sexförbrytare oh lätt kan knyta nya kontakter oh nätverk. Nja, rättsystemet är ju tyvärr som det är idag, väldigt få sexmissbrukare som får dem straff dem verkligen förtjänar, utan här ska dem släppas ut efter 6 månader igen så dem kan hitta på nya fanstyg igen

Oh då jag är för att hänga ut dömda pedofiler till allmänheten så gör jag den med risken som följer, men som egen förälder så tycker jag att vi har rätt att få veta om det finns en dömd sexförbrytare på gatan där våran familj bor.

Det är ju nästan så man kan skylla allt på rättsystemet, polisen, media eftersom dem jämnt husch huschar om dem oh att dem hamnar på sina speciella anstalter för enbart sexuallbrottslingar. Spara skattebetalarnas pengar istället oh låt det gå till bättre ändamål, det enda rätta vore att sätta en kula i huvudet på dem, för det dem gjort är det värsta brott man kan begå!


Kommentarer
Postat av: Peter

Håller med dig fullständigt..

Dom har fina avdelningar med blommor och video TV-spel m.m medans en vanlig kriminell inte har en blomma ens..Vart e världen på väg?

Jag undrar.....???

2009-07-18 @ 19:24:17
Postat av: IDIOT

TA REDA PÅ FAKTA!Innan du dömer folk!

Har ej våldtagit 10 barn och en vuxen!

Läs på nästa gång!

2011-05-15 @ 16:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0